wtorek, 1 sierpnia 2017

ALPHA SPIRIT KOŚĆ Z SZYNKI SERRANO, POŁOWA | Recenzja

Cześć i czołem. Dziś przychodzę do Was jak już pewnie wiecie z recenzją kości z ostatnich zakupów - Alpha Spiritowskiej kości, zwanej też "kością z szynki Serrano". Zapraszam. ;)
____specyfikacja przysmaku
Tu dość dużo się nie będę wypowiadała, tylko zapożyczę opis kości z zooplusa, gdzie kupiłam tę kość.
Połówka kości z suszonej tradycyjnymi sposobami, hiszpańskiej szynki serrano, która nie tylko z nazwy kojarzy się z tym wyjątkowym przysmakiem! Jest to całkowicie naturalny smakołyk, który nie zawiera żadnych sztucznych dodatków i stanowi świetne zajęcie dla psa. Ponadto gryzienie tej kości umożliwia oczyszczenie zębów z osadu, a więc pozwala zadbać o higienę uzębienia.

Ponadto kości pakowane są hermetycznie, dzięki czemu zachowują świeżość - bez chłodzenia i zamrażania.
Alpha Spirit kość z szynki serrano w skrócie:• Porcjowana połówka kości z szynki wieprzowej
• Idealna dla średnich i dużych psów
• Wysokowartościowa kość z suszonej tradycyjnymi sposobami szynki serrano
• W pełni naturalna: bez sztucznych dodatków
• Opakowanie zapewniające świeżość produktu
• Pielęgnuje uzębienie i stanowi dobre zajęcia dla psa, zaleca się podawanie kości na świeżym powietrzu
• Rozmiar: ok. 10 cm

____pierwsze wrażenie
Kość jest zapakowana w szczelnym plastikowym pudełeczku, zaklejonym firmową folią. W zestawie były 3 połówki kości i z każdą wszystko było jak w najlepszy porządku. Na początku Xena trochę pogryzła i zostawiła, jednakże po kilku dniach mogę stwierdzić, że jest to przysmak, który zajmuje psa na dość długo. Kość też pachnie dość intensywnie, ale nie na tyle intensywnie by przeszkadzało to człowiekowi.

____gdzie kupić?
Ja osobiście kupowałam na zooplusie, dokładnie korzystałam z tej oferty, jednakże wydaje mi się, że można ją kupić w wielu sklepach internetowych jak i stacjonarnych.

____wady
Znalazłam chyba jedną jedyną jednak wydaje mi się istotną wadę. Do kości dość intensywnie przyczepia się sierść i włosy, więc jeśli dajecie psu taką kość to najlepiej w miejscu, gdzie jest najmniejszy dostęp do takich mikro śmieciuszków. Xenie osobiście to nie przeszkadza, ale zdarzają się wybredne psy, którym jeden, mały włosek może zniszczyć całą radochę z kości, więc na to warto uważać.
____zalety
Tu mogłabym się rozpisywać całymi dniami, jednakże myślę, że podsumuję to w kilku zdaniach. ;p

Po pierwsze i najważniejsze - kość zajmuje psa na dość długo. U Xeny jest to kilka h, więc wydaje mi się, że byłaby to fajna rzecz, jeśli pies ma np. lęk separacyjny.

Po drugie - jest naturalna. To po prostu widać po entuzjazmie Xeny. Do żadnych dotychczasowych przysmaków nie podchodziła tak chętnie.

Po trzecie - jest opłacalna. Za 3 takie sztuki na zooplusie płacimy obecnie 8,80 zł. W zoologicznych zwykła, większa biała, wiązana kość kosztuje w granicach 5 zł.
____czy warto?
Oczywiście, że warto! Gdy będę robić kolejne zamówienie na zooplusie na 100000% kupię to ponownie Xence.

A Wy co sądzicie o tej kości? Może podajcie ją swoim psiakom? Czy wolicie coś innego? Podzielcie się z nami w komentarzu!
Do napisania, cześć!



3 komentarze:

  1. Ja dotychczas zawsze kupywałam wyłącznie całą kość. Sonia z racji swojego rozmiaru, miała problem ją podnieść czy pogryźć. Pozostałe psy nie miały z tym najmniejszego problemu :) Jeśli chodzi o paprochy, to niestety, ale mam takiego psiego czyścioszka w domu i musiałam tą kość co jakiś czas płukać, bo przecież to jest brudne i ona tego nie ruszy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie pojawiła się pleśń? Bo o to się niestety obawiam. :/
      U nas kość jak leży nic jej się nie dzieje, ale martwię się właśnie, że jak ją zmoczę, to właśnie pojawi się pleśń... :/

      Usuń
  2. Mój 4 miesięczny szczyl rozniósł całą kość w 8 godzin... Miałam nadzieję, że będzie ją podgryzał co jakiś czas przez kilka dni, ale niestety szczeniak nawet na spacer nie chciał iść bo KOŚĆ trzeba rzuć... xD

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoim zdaniem z innymi! ♥

Projekt i wykonanie: Natalia Sadkowska | Xena. Mała czarna. 2017 ©