wtorek, 12 grudnia 2017

Fotozeszyt of Saal-Digital | Recenzja

   Cześć! Wybaczcie nam naszą "małą nieobecność" ale ostatnio nasze (a w sumie moje) priorytety zeszły na ciutkę inny tor, aczkolwiek mam nadzieję, że niebawem wrócimy do Was na stałe. Ale do rzeczy, czyli... recenzja fotozeszytu od Saal-Digital!

____Słowem wstępu
Fotozeszyt to nic innego jak zwyczajny zeszyt, tylko... no właśnie - tylko, że ze zdjęciami.

Nie będę się tu rozwodziła i kopiowała treści z strony producenta, ponieważ uważam to za zwyczajnie... zbędne. Jeśli ktoś jest zainteresowany poczytaniem o fotozeszycie na stronie producenta to klika tutaj, jednak proponowałabym się tym zająć po przeczytaniu tej recenzji. ;)

Do testu fotozeszytu zgłosiłyśmy się same. Początkowo przez fb (typowo), następnie zostałyśmy przekierowane do specjalnej ankiety, a następnie otrzymałyśmy e-mailowo kod promocyjny o wartości 100 złotych. Tu muszę bardzo pochwalić firmę, ponieważ zachowała się wzorcowo - pewnie pomyślicie - ale o co chodzi? Już opowiadam. Jako iż jestem gapą i nie sprawdzam e-maila zbyt często (a szkoda!) przegapiłam wiadomość od producenta z kodem, myślałam, że już. Koniec. Wszystko stracone! Szansa przepadła... *Aż mi się przypomniało 'miałeś chamie złoty róg... 8)'... * ALE! Firma zachowała się wzorcowo i przedłużyła czas trwania kodu, za co jestem jej bardzo wdzięczna.

____Procedura
Po otrzymaniu kodu, musimy pobrać oficjalną aplikację od Saal-Digital, która jest dostępna oczywiście na stronie i jest oczywiście DARMOWA. A wygląda ona następująco:

Aplikacja jest przejrzysta i łatwo się w niej "połapać" choć osobiście miałam początkowo problem z znalezieniem fotozeszytu iż został on "zagnieżdżony" w fotoksiążkach, jednak wydaje mi się, że mimo to apka zasługuje na 5 z dużym +.

Po wybraniu interesującego nas produktu pojawia nam się takie coś:

Wydaje mi się, że jest to dość łatwe do ogarnięcia, nawet przez osoby, które nie mają jakiegoś zbytniego doświadczenia z komputerami i programami 'graficznymi'. Pojawiają nam się również różne opcje, jeśli chodzi o pomoc - fajna inicjatywa ze strony firmy, trzeba przyznać. ;)

Nie jestem pewna, czy ja projektując fotozeszyt miałam tę opcję, aczkolwiek dałam radę i bez niej. ^^
Następnie wybieramy interesująca nas opcję, później wybieramy ile chcemy kartek w naszym fotozeszycie, aż dochodzimy do projektanta, który wygląda następująco:

I projektujemy. ;) Opcji jest naprawdę sporo, ja osobiście postawiłam na minimalizm i nie dodawałam żadnych dodatków, jednakże, jeżeli wy preferujecie bardziej ozdobione zdjęcia - wasz wybór.

Po wypełnieniu wszystkich pól zdjęciami i sprawdzeniu czy "tak konkretnie" ma wyglądać nasz projekt przechodzimy dalej.

Dalej po prostu zamawiamy, wpisujemy adres i ewentualny kod promocyjny, a procedura zamawiania i płatności nie różni się niczym od zamawiania w innych sklepach internetowych.

____DOSTAWA
Fotozeszyt przyszedł zapakowany w kartonik zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Nie mam niestety żadnych zdjęć z dostawy, ponieważ nie ja go odbierałam. Przesyłka przyszła bardzo szybko, w sumie jednego dnia dostałam powiadomienie o wysyłce a na drugi dzień była już u mnie. Propsuję firmę za dobry wybór kuriera. ^^

____PIERWSZE WRAŻENIA




Moim pierwszym wrażeniem, które w sumie utrzymuje się do chwili obecnej było "wow". Nie spodziewałam się AŻ takiej jakości. Zdjęcia są wyraźne, pixele są dobrze widoczne, nie są roxpixelowane, co zdarzało mi się, gdy drukowałam w innych punktach drukarskich. Myślę, że zdjęcia oddadzą najlepszy urok i efekt tego fotozeszytu.
Kliknijcie w zdjęcia aby uzyskać lepszą jakość i wyższą rozdzielczość, i móc się przyjrzeć dokładnie każdemu szczegółowi.

____REASUMUJĄC
Uważam, że Saal-Digital to świetna firma drukarsko-fotograficzna (? - naprawdę nie wiem jak to określić. ;>) i z pewnością wraz z przypływem pieniędzy (który mam nadzieję nadejdzie wkrótce :P) skorzystam z oferty firmy ponownie. Może nie koniecznie będzie to fotozeszyt, ale na pewno z tej firmy.

A wy macie coś z tej firmy? Jakie jest Wasze zdanie? A może planujecie mieć ale nie byliście pewni czy można tej firmie zaufać? Podzielcie się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzu! ^^

Do napisania, Natalia & Xena

2 komentarze:

  1. My również testowaliśmy fotozeszyt, świetny jest :-)

    Zapraszamy również na naszego bloga https://lapkizwierzakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny! Aż chyba sobie taki sprawie :D

    Pozdrawiamy i zapraszamy fo nas!
    http://z-zycia-owczarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoim zdaniem z innymi! ♥

Projekt i wykonanie: Natalia Sadkowska | Xena. Mała czarna. 2017 ©