niedziela, 19 października 2014

Przywitajmy się :)

_----- Małe co nieco o nas, czyli przywitajmy się. :)_---------------------

Cześć, jestem Natalia, mam 15 lat i jest posiadaczką cudownej suczki o imieniu Xena. Możecie nas już znać z poprzedniego bloga, z facebooka, lub z YouTube. ;)
Coś mnie tknęło żeby założyć nowego typowo psiego bloga, na którym będę opisywala jak poradzić, lub jak poradziłam sobie z pewnymi sytuacjami w psim świecie. ;) Mam nadzieję że ten blog znajdzie wielu odbiorców, a może komuś moje rady pomogą? Czas pokaże ;) Tymczasem przedstawiam Wam główną bohaterkę tego bloga - Xenę ;) Xena jest kundelkiem, urodziła się 8 czerwca 2013 roku, a jest ze mną od 6 sierpnia tego samego roku. Na początku nie układało nam się najlepiej, po pewnym czasie jednak nasze relacje poprawiły się o wiele, i Xena jest dla mnie ideałem psa, i nie zamieniłabym jej za nic, nawet za rasowego psa.. Do następnego postu! (Który pojawi się już wkrótce! ;))

3 komentarze:

  1. Super :)
    Będziemy zaglądać :)

    http://fuksthedog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo.. dziękujemy za odwiedziny, my tez będziemy z pewnością zaglądać na waszego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Fajny blog gratuluję :) Masz konto Xenki na psy.pl ( chyba to Wy?? )
    i twoja Xena jest dosyć wysoko w rankingu na "Pies miesiąca" :) Masz duże szanse być w 1 trójce ale powinnaś się zrewanżować za otrzymane przysmaczki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoim zdaniem z innymi! ♥

Projekt i wykonanie: Natalia Sadkowska | Xena. Mała czarna. 2017 ©