poniedziałek, 20 października 2014

Jak uporządkować psie rzeczy żeby wszystko mieć pod ręką?



JAK UPORZĄDKOWAĆ PSIE RZECZY ŻEBY WSZYSTKO MIEĆ POD RĘKĄ?

Po przeczytaniu postu na blogu Ginny i Tosi (fastncrazy.blogspot.com) pozazdrościłam dziewczynom porządku i stwierdziłam że ja też zrobię porządek z psimi rzeczami.

I tak, co z czym, co do czego? Zależało mi, aby rzeczy były połączone w pewne grupy.

Więc tak - obroże, smycze, szelki, kaganiec i woreczki są w jednym miejscu - na wieszaku, zabawki którymi Xena się już nie bawi, linka która jest tylko na czas cieczki, i inne pierdółki włożyłam do pudła które początkowo miało mieć całkiem inne przeznaczenie, ale suma sumarem jest psim pudłem. Zabawki którymi Xena się bawi na co dzień włożyłam do starej, nieużywanej już torby, która cały czas jest otwarta, więc Xena w każdym momencie może sięgnąć po zabawkę, a piłki, aby nie spadły na sam dół torby - położyłam na legowisku, na którym Xena i tak nie śpi, więc mamy porządeczek ^^





Psie książki (101 psich sztuczek, encyklopedia psia, i inne) położyłam na psim pudle, aby były pod ręką. Obok postawiłam ''kuferek'' do którego włożyłam książeczkę zdrowia Xeny, żeby się nigdzie nie zawieruszyła, oraz inne drobiazgi. Na to postawiłam smaki z Activ Pet, które jakiś czas temu (eee.. 2-3 tyg?) kupiła moja mama. Staram się jej nie dawać ich za często, ale Xena je po prostu lubi, że czasem aż prosi żeby jej dać :P




 Rzeczy kąpielowe (szampon, szczotka, ręcznik) zawsze trzymam w łazience i nie ma  potrzeby targania ich do pokoju, bo tam jest tych rzeczy miejsce.


Mam nadzieję że zrobicie porządek (o ile jeszcze go nie macie) w psich rzeczach, pochwalcie się w komentarzach i do zobaczenia wkrótce ;)


Natalia & Xena

3 komentarze:

  1. ja jak na razie to nie mam co porządkować ,bo mam psy które są na dworze i wszystko w takiej ,,kuchni" jest ,ale chyba muszę zrobić oddzielną szafkę na psie rzeczy ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh.. ja też muszę to zrobić... :D
    Fuks ma taką samą książeczkę zdrowia... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba wziąć się do roboty :P

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoim zdaniem z innymi! ♥

Projekt i wykonanie: Natalia Sadkowska | Xena. Mała czarna. 2017 ©