czwartek, 15 października 2015

4 miesiące minęły.. czyli łohoho, wiele sie u nas działo :D


Cześć, czołem. Nie było nas na blogu przez prawie 4 miesiące. Czym to spowodowane? Nie wiem, może brak weny, brak czasu, brak zdjęć? Hmm.. Cóż, było minęło. Teraz to się zmieni, przynajmniej tak mi się wydaje. Mam dobry komputer, dobry aparat.. A co najważniejsze - CUDOWNEGO psa..
Kupno aparatu zmotywowało mnie do powrócenia do blogowania. Brakowało mi tego troszkę :D
Więc tak. 

15 październik 2015r. Jesień.

Jesień.. Liście spadają z drzew.. Świat zasypia.. Po to.. Aby za niecałe pół roku się obudzić..
Świat jest zarówno smutny i wesoły, szary i kolorowy. Piękna pora.. Ni za zimno, ni za ciepło..
Można wyjść na rower, rolki, dłuższy spacer, i pies nie męczy się tak jak w lato.. Można zbierać grzyby.. Robić cudowne zdjęcia... Mmhh..
Nasze plany na jesień? Odpoczywać i pracować. Zacząć agility.. Poznać wielu przyjaciół.. Hmm..
Na zdjęcia zapraszam TUTAJ.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoim zdaniem z innymi! ♥

Projekt i wykonanie: Natalia Sadkowska | Xena. Mała czarna. 2017 ©