czwartek, 11 czerwca 2015

Xena - 2 lata


Xena - 2 urodziny!

Posta miałam napisać wcześniej, ale jakoś tak.. Czasu i weny brak.. :D
Xenuśka 8 czerwca skończyła równe 2 latka, a przeliczeniu na ludzkie jest to 24 lata  <woow, mój pies jest starszy ode mnie! :D>.

Podczas tych 2 lat zrobiłyśmy sporo, wiele się też nauczyłyśmy.. Xena jest moim pierwszym psem, więc sporo musiałam się nauczyć, a Xenka mi dzielnie w tym pomagała i mnie wspierała :)


Przez te 2 lata Xena nauczyła się:

*siad
*waruj
*fe / nie wolno
*aport
*czołgaj się
*zdechł pies
*poproś
*hop
*daj głos!
*przynieś
*puść
*daj łapę - prawą i lewą
*przybij piątki 
*obrót
*turlaj się
*nie rusz i weź
*ukłon
*połóż głowę i podnieś głowę
*noga (Xena miewa odmóżdżenie i zapomina co to chodzenie przy nodze..)
*trzymaj (jak wyżej.. ↑)
*do mnie (zazwyczaj jak zawołam to przychodzi, ale zdarza się jej olać, ale pracujemy nad tym)
* i pewnie coś jeszcze, ale nie przychodzi mi to do głowy... :D

Podczas tych 2 lat wydałam na Xenę grubo ponad 2000 zł, ale ta radość, którą ona mi daje jest bezcenna ♥ 

Weterynarz - około 450 zł (szczepienia, odrobaczenia, obcinanie pazurów, leczenie zapalenia skóry, kropelki, itp.. )
Obroże, smycze, szelki - około 400 zł
Zabawki - pfff.. Trudno policzyć, ale około 400zł
Karma - około 350 zł 
Smakołyki - około 400 zł
Trening - około 50 zł (kliker, saszetka, linka treningowa, kaganiec)
Higiena - około 100 zł 
Ubranka - około 150 zł
Inne - około 250 zł

Ale pomimo to, że moje życie wywróciło się do góry nogami, i wydałam tyle pieniędzy, to powiem Wam, że jestem mega szczęśliwa.. Wcześniej siedziałam w domu, grałam w gry, a teraz mam cudowną psią przyjaciółkę, a dzięki niej poznaje nowych przyjaciół o wspólnej pasji ♥

Nie wyobrażam sobie bez niej życia.. Zmieniła mnie, zmieniła mój charakter, chociaż ludziom to się nie udawało.. Jestem szczęśliwa, że ją mam i nigdy nie żałuję, że wzięłam właśnie ją, a nie rasowego psa.. Może nie ma nie rodowodu, ale kocha tak jak nie jeden człowiek.. ♥

Miłego dnia!
Natalia & Xena 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoim zdaniem z innymi! ♥

Projekt i wykonanie: Natalia Sadkowska | Xena. Mała czarna. 2017 ©