poniedziałek, 11 lipca 2016

UDOSTĘPNISZ?




Hej. Przychodzę dziś z dość kontrowersyjnym tematem, aczkolwiek wydaje mi się, że warto go poruszyć. Ostatnim czasem takich wiadomości otrzymuję mało, ale zdarzało się, że przychodziło ich multum. A chodzi mi oczywiście o... UDOSTĘPNIANIE.
Zapraszam do lektury.

Dane osobowe zamazane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 

Jak to jest z tym udostępnianiem? Czemu nie udostępniam? Jak wybiłam Xeny stronkę? Czy inni też mnie nie chcieli udostępniać?

Więc przejdźmy od razu do pytania nr. 2. Nie udostępniam, ponieważ gdybym tak robiła to z Xeny stronki zrobiłby się śmietnik, a nie stronka, która dokumentuje nasze wspólne życie. Okej, czasem coś udostępnię, ale najczęściej gdy SAMA trafię na tą stronkę, i uznam, że jest na niej coś ciekawego, co warte, aby większa część społeczeństwa zobaczyła. Robię też czasem tzw. "Dzień/dni udostępnień", gdzie udostępniam każdą stronkę, bez względu na ilość łapek i to jak jest prowadzona, czy jest ciekawa, czy też nie - warunkiem jest tylko tematyka pro zwierzęca (czyli stronek przeciw zwierzęcych, które jakby nie było o zwierzętach są - nie udostępniamy) oraz, żeby dana stronka udostępniła nas. Udostępnienia oznaczam najczęściej jakimś wyjątkowym, wyróżniającym się tagiem, dzięki czemu, później, po upływie 24/48/72 godzin, udostępnienie znika ze strony.

Dalej. Jak wybiłam stronkę Xeny? Właśnie korzystając z takich dni udostępnień, ale także biorąc udział w różnych konkursach, no i zapraszając znajomych do polubienia ;) 

I tak, też przechodziłam przez okres, gdzie pisałam do innych stronek, żeby mnie udostępnili. Pomimo, że było to jeszcze rok temu - uważam, że byłam wtedy jeszcze młoda i głupia i miałam wsio w głowie .I też mnie nie chcieli ot tak udostępniać. Wiem, co czują osoby, którym muszę odpisać "nie". Ale serio uważam, że lepiej jest mieć te 200 prawdziwych lajkowiczów, niż +2,5k, z których udziela się kilka osób. Dla mnie przestały się liczyć liczby, ważne, że ktoś nas czyta, choćby te 1-2 osoby, które są, były i wierzę, że będą. Wiem, że jest Was więcej, ale przeciętnie 5 max 15 osób - no w dobrej chwili +20 osób, czyta nas, komentuje i łapkuje nasze posty.

Dziękuję, że jesteście ❤

A tak na marginesie - ten wpis nie ma na celu obrażenie kogoś, wypominanie błędów lub coś w tym stylu - nic z tych rzeczy, każdy z nas był młody, każdy z nas zaczynał i każdy z nas popełnia błędy - to ludzkie. 

Dziękujemy za uwagę i za przeczytanie. Śledźcie naszą stronkę, a nóż wypatrzycie tam swoją stronkę? 


Ahoj!
NX ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoim zdaniem z innymi! ♥

Projekt i wykonanie: Natalia Sadkowska | Xena. Mała czarna. 2017 ©