czwartek, 13 lipca 2017

ZAKUPY | lipiec 2017

Cześć psijaciele! Przychodzimy dziś do Was z małym podsumowaniem naszych ostatnich zakupów! Zapraszamy do lektury! ;P 
Nasze zakupy nie są jakieś wielkie, raczej najpotrzebniejsze rzeczy, które realnie mogą się przydać. Może to nie spełnienie naszej (mojej ;P) chciejlisty, ale no cóż, nie wszystko można mieć w życiu. ;D 
Na pierwszy rzut idą rzeczy typowo jedzeniowe. ;) 

1) DOKAS pierś z kurczaka z rybą | 5,80 zł / 70 g 
Xena bardzo polubiła ten przysmak, również powinien zasmakować psim niejadkom. ;) Składa się w 86% z kurczaka i 26% z ryby, co daje nam wysoki wynik 94% samego mięsa, co jak na tę cenę, jest po prostu WOW! ❤

|23/07/2017|
Polecamy z czystym sercem! Xena jak to Xena - łakomczuch ogromny. Innych smakołyków sobie odmówiła, jednak ten przysmak ZAWSZE! Więc coś w tym jest i z pewnością zamówimy następnym razem. ♥

2) ALPHA SPIRIT kość z szynki serrano, połowa | 8,80 zł / 3 szt / 360 g
Na początku zainteresowanie było wieeelkie, bo przecież tak bardzo pachnie i coś nowego, trochę Xena pogryzła i zostawiła. Możliwości są 3 - albo jej nie smakowało, albo było gorąco i nie chciało jej się jeść, albo była przejedzona. Obstawiam jedno z 2 ostatnich, ponieważ dziś Xenka zjadła dość spore śniadanko. Aczkolwiek kiedyś (mam nadzieję ;p) pojawi się tu recenzja. ;) 

|23/07/2017| 
Jednak zasmakowało i nie ma już 2 sztuk, 3 się zjada. Ogółem bardzo fajna rzecz (?) - zajmuje psa na dłuższy czas. ;) Więc polecamy!

3) TUBIDOG pasta w tubce o smaku łososia | 5,80 zł / 75 g
Wiele osób podaje to swoim psom w nagrodę, ponieważ jest to ponoć wygodniejsze i psy to lubią. Xenie to nie podpadło i o tyle, co ruszyła kość, to tego w ogóle nie chciała. No cóż, zobaczymy na dniach, recenzja również gdzieś w niedalekiej (obiecuję!) przyszłości się pojawi. ;) Póki co u nas totalny niewypał, ale okaże się na dniach. Czas tu będzie decydentem. 

|23/07/2017|
Tak jak nie smakowało, tak i nie smakuje do dziś. Na uparciucha, gdy nie ma wyjścia, bo np. zaklejone są tym smakołyki, to wyliże, ale jako nagroda w treningu - NOPE. Nie polecamy.

4) JR FARM RATATOUILLE pokarm dla królików i gryzoni | 7,80 zł / 100 g 
Kupione jako urozmaicenie normalnej karmy Adelajdy. Pachnie dość intensywnie, okaże się na dniach czy zasmakuje. ;) 

5) PURIZON ADULT kurczak z rybą | 11,80 zł / 400 g 
Lubię kupować różne karmy w ramach testowania i też jako na smaczki. Rzekome 70% mięsa i 30% warzyw i owoców oraz możliwość wzięcia 400g paczki pokusiło i jest. ;p Recenzja kiedyś tu też się pojawi! ;d 

|23/07/2017|
Zasmakowało, ma miły dla psiego oka kształt, prawdopodobnie przechodzimy na tę karmę.

Teraz czas na rzeczy typowo i nietypowo "spacerowe". ;) 

1) NOBBY kapok dla psa rozmiar S | 59.99 zł
Z racji, że Xena boi się wejść do wody głębiej niż jest grunt, postanowiłam, że pomogę jej przełamać lęk i kupię coś co jej pomoże (mam nadzieję). Miałam niezły dylemat egzystencjalny wybierając rozmiar, ponieważ Xena jest na pograniczu rozmiaru XS i S, ponieważ ma 44 cm/ 45 cm w klacie, a właśnie XS była do 44 cm a S od 45 cm i bałam się, że S będzie za duża i nie będzie jej odpowiednio trzymać, jednak poszłam po rozum do głowy i stwierdziłam "- co będzie to będzie, biorę S, bo Xena waży ponad 7 kg, troszkę, ale to jednak ponad i XS może jej nie utrzymać, biorę S", S jest od 7 kg i bałam się, że będzie dość masywna, ale naprawdę bardzo ładnie leży na Xenie i uważam, że był to dobry wybór. Przetestujemy niebawem i udzielimy Wam odpowiedzi jak się sprawdził. ;) 

|23/07/2017|

Przetestowany raz, jednakże sprawdził się, Xena pływała, fakt, ma jeszcze spory lęk przed wodą, a bardziej przed przekroczeniem tej granicy - grunt - brak gruntu, jednakże jesteśmy na dobrej drodze. Kapok opiszę obszerniej w recenzji, jednakże powiem tyle, że wydaje mi się, że lepiej nie kupować (to się tyczy chyba tylko mikrusów) kapoków bez tego "ochraniacza" na brzuszek, ponieważ to daje stabilność. ;) 

2) HUNTER ECCO SPORT smycz przepinana ; długość 2 m, szerokość 15 mm (1,5 cm) | 14,80 zł
Z racji, że moja ukochana handmejdowa przepinka powoli kopie w kalendarz, stwierdziłam, że czas szukać coś nowego, ale z podobnego materiału (akurat trafiła nam się ta sama taśma ;p), na początku miała być trixie premium, ale cena podkusiła i oto i jest. Niestety nie będą tu same ochy i achy, ponieważ już po wyjęciu zauważyłam rzecz, która mnie wkurza i będę musiała jakoś ten problem rozwiązać... A konkretnie -  przy 2 karabinku (ten tworzący rączkę) i przy kółku jest nieładne wykończenie, baaardzo, ale to bardzo mi się to nie podoba, bo jest dość ostre i nieprzyjemne, za to smycz jest bardzo wygodna, dlatego ją będę musiała po prostu przerobić...

3) ZOOLOVE zabawka dla psa, serce |  6,80 zł
Przeglądałam sobie zooplusa, poszukując czegoś w zoolove (kupując produkty w zoolove, 10% jest przekazywane na zwierzaki w potrzebie, niby 68 gr, ale "ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka" ♥) i tak oto wpadłam na to słodkie serduszko. Na początku myślałam, że to zwykła przytulna zabaweczka, coś a'la poduszeczka, ale ku mojego pozytywnemu zdziwieniu w środku jest piszczałka! Xena pokochała mocno całym serduszkiem swoje nowe pluszowe serduszko. ;) ♥
4) LOLOPET bandaż dla psa, kota ; samoprzylepny | 10 zł
Z racji, że kiedyś miałyśmy przygodę z rozciętą łapą i nie mam zbyt dobrych wspomnień (panika, apteka - bo wet niestety na nasze nieszczęście był już zamknięty.. ;<), o tyle o ile dobrze, że Xenie nic się w te łapę nie wbiło, w ogóle zastanawiam się czy jej to w ogóle przeszkadzało, bo nawet nie zapiszczała, tylko dalej szła normalnie (mój pies jest jakiś dziwny (?)), ale pańcia zobaczyła krew i panika zrobiła swoje. Szybko apteka, ale oczywiście takich bandaży nie ma, tylko zwykłe i elastyczne te normalne, no cóż, pańcia kupiła najpierw normalny, ale piesek sobie zdejmował... Nigdy więcej! Przezorny zawsze ubezpieczony! Mamy teraz bandaż samoprzylepny, nic nie będzie się odklejać, wszystko będzie ładnie przylegać i nic nie będzie spadać. Ale oby nam się nie przydał! ;p

|23/07/2017|

Przydał się mi, ale się przydał. ;p 
Trzyma się dobrze, nie spada, nie zsuwa się, więc serduszkujemy. ♥

5) ZOOPLUS czarne worki na psie odchody | 4,80 zł / 4 rolki po 20 szt.
Sprzątanie psich qp jest ważne, to zapewne wiecie, jednak w stacjonarnych zoologicznych woreczki często kosztują krocie, więc korzystając z okazji zamówiłyśmy woreczki, co daje nam 1,2 zł za rolkę i 6 gr za woreczek - czy serio sprzątanie jest takie drogie? Nie sądzę... No może kupując rolki w zoologicznym, gdzie często mamy woreczki po 2,5-5 zł za rolkę może to kosztować dużo, ale jeśli mamy możliwość oszczędzić to dlaczego nie? Dodam na marginesie, że woreczki pachną, nie pękają i ładnie się odrywają. POLECAMY!

6) ZOOPLUS most dla gryzonia | 4,8 zł 
Adelusia ma już 2 takie mostki, ale nigdy ich za wiele. ;p 


Dziękujemy za przeczytanie! Do napisania! Ciao! ;*
Team NX ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoim zdaniem z innymi! ♥

Projekt i wykonanie: Natalia Sadkowska | Xena. Mała czarna. 2017 ©